2009. január 20., kedd

Olvasmányok 2008


Évi hívott játékra, aminek lényege, hogy fel kell sorolni a tavalyi olvasmányaimat, hogy ezáltal is egy kicsit jobban megismerjük egymást, érdekes olvasmányokat ajánljunk. Már elég sok blogban “végigsöpört” ez a játék, így kaptam egy-két ötletet a következő könyveimet illetően :-)

1. Janikovszky Éva: De szép ez az élet -> egy kedves barátomtól kaptam a könyvet, szerintem nem kell róla sokat beszélnem, mindenki ismeri a magávalragadó stílust, aranyos történeteket.


2. Agatha Christie: Az álmok háza -> egyik nagy kedvencem az írónő, bármit írt az nekem jó:-)

3. Agatha Christie: Befejezetlen portré

4. Ishmael Beah: Gyerekkatona voltam Afrikában -> megdöbbentő iromány


5. Ken Follett: Katedrális -> nem lehetett letenni, most a folytatását (Az idők végezetéig) szeretném elolvasni.

6. David Niven: Egyszerű titkok a boldogsághoz -> még a nyáron kezdtem el olvasni és veletek is megosztani a boldogság egyszerű 100 titkát. Kicsit pironkodom, mert igazából mégcsak a 22.-nél tartok, de ami késik nem múlik…. :-)

A listát végignézve nem túl sok (bár 1-2 biztos ki is maradt), a hímzés és a kerékpározás (már nem tudok a bkv-n olvasni, mint régebben) eléggé lecsökkentette az olvasásra használható időmet, ezen azért idén megpróbálok változtatni :-)

  1. Cimpulusz
    on
    Én is így vagyok Agatha Christie-vel mostanában.
  2. Sofie
    on
    De jó, h látlak! Olvastam ám most a blogod, nem semmi lett volna párod áhított képe, szerintem jól döntöttél :-) És aranyos az archie :-)
  3. christine
    on
    Én is imádom Christie-t. Épp most fejeztem be tőle Poirot első eseteit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése