2009. január 30., péntek

Tevékeny péntek

Már régóta terveztem, hogy megint tartok egy varrós napot, nos ez most sem teljesült, de azért sikerült egy picit varrnom is :-)

Elkészült egy újabb zip-es tartóka, ez az első munkám, ami “megrendelésre” készült, tesóm párja kérte, hogy készítsek egyet az egyik kollégájának. Nekem tetszik, remélem majd az új tulajdonosa is örül neki.


 

Délután a Meseboltban jártam és egy régi vágyam váltottam valóra, vettem egy szuper cikk-cakk ollót :-) És ha már ott jártam, akkor jött velem egy kis darab karácsonyi anyag is. Az a legnagyobb baj a bolt elhelyezkedésével, hogy amíg oda eljutok, kb 3-4 keratív és gyöngyös bolt mellett kell elmenni. Általában nem tudom megállni, hogy ne menjek be….most sem volt másképp. Ennek eredményeképpen hozzám már megérkezett a tavasz… legalábbis az ajtóra :-)


Egy gyertyagyűrűből készült ajtódíszem :-)

A hétvége is elég pörgős lesz, hétfőn majd beszámolok róla, annyit elárulok előre, hogy vasárnap RR tali!

Két játékra is hívlak Titeket, az egyiket Kim hírdette meg a 100. bejegyzése, a másikat pedig Eszter indította a blogja 1. éves szülinapja alkalmából. Kérlek, ha játszol Kim-mel, akkor említsd meg, hogy ebből a blogból jutottál, így növelheted a nyerési esélyeimet (köszi!). :-)


Kim egyik ajándéka, olyan szép

A képen látható kis táska elkészítési útmutatója megtalálható itt.
 
Tündérke
on
Ügyes vagy, jó lett a zipes tartóka :-)
Az Üllői út Ferenc krt és Kálvin tér közötti szakasza valóban életveszélyes a pénztárcára nézve :-) )))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése