2013. szeptember 30., hétfő

Keresztanya

Nagy öröm ért, keresztanya lettem! A keresztfiam Szabolcs, általános iskolai barátnőm kisfia. Nagyon örültem a felkérésnek, számomra nagy megtiszteltetés és a bizalom kifejezése. A keresztelőre természetesen saját készítésű ajándékkal leptem meg őket. A szülőknek egy Lizzie Kate mintát választottam, az ABC of Parenting (a szülőség abc-je). A színeken kicsit változtattam, így élénkebb lett a végeredmény, jobban passzol Andiékhoz. A mondanivalójával pedig 100%-ig egyetértek. :-)
Lizzie Kate
Szabinak pedig filc anyagból varrtam egy bannert a szobájába. A neve mellé két kis állat figura került, egy ló és egy kutya, mert az anyukája életében ez a két állat nagy szerepet játszott és mert cukik :-) Ez volt az első ilyen alkotásom, nagyon élveztem varrni és már megvannak a következő tervek :-)


ihletet a netről merítettem
És bemutatom nektek a kis mosolygós, gyönyörű kék szemű, csodálkozós keresztfiamat is, Szabit :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése