2013. szeptember 30., hétfő

RR kendők ....

A keresztelőre készített ajándék miatt az RR kendőket kicsit félre kellett tennem, de szeptember közepén végre elő tudtam venni. Azzal a lendülettel hamar el is készültek a hímzések. Biztos mindenki életének megvan a ciklikussága, én az elmúlt években azt figyeltem meg, hogy általában nyáron az utazások, tekerés, túrázás van túlsúlyban, majd szeptembertől inkább a kézimunka, olvasás és az otthon töltött idő lesz a hangsúlyos. Ennek megfelelően most is tele vagyok tervekkel. Az elkövetkezendő egy hónapban három tali is lesz, ahol biztos megint nagyon sok inspirációt fogok kapni a többiektől, már nagyon várom :-)
És akkor jöjjenek az RR-ek. Nóri kendőjére két gyümölcsöt hímeztem, a minták egy 2006. augusztusi Cross stitch crazy újságból vannak (35x35 öltés, DMC fonal). Tündérke hiányzik még róla (ma adom tovább Zsuzsinál) és kész a terítő.


Nóri kendőjén kívül még Zsuzsi RR-jéből volt nálam három kis minta. Ezeket pluszba vállaltam be, hogy Nóri ádventi kalendárja hamarabb elkészüljön.

És még mindig van mit mutatnom, Zsuzsi előző RR kendőjén is bevállaltam még egy házikót, hogy neki kevesebb munkája legyen vele. Ez a házikó is elkészült:

és most így néz ki az egész kendő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése