2014. február 10., hétfő

Kislány lufival

Zsuzsiéknak készült ez a képeslap, a babalátogató alkalmával adtuk oda a kollégák ajándékával együtt. Itt is kipróbáltam egy új dolgot, amit már rég szerettem volna. Ehhez beszereztem a Nyugati tér aluljárójában levő antikváriumostól egy olvasásra már alkalmatlan könyvet (50ft volt :-) ), a lapjait használtam fel újra, a színezést pasztell krétával készítettem. Az ötlethez ezernyi inspirációt lehet találni a neten. Egy Simon Ágnes vers került a lapba, amit nagyon megszerettem. A képek alatt elolvashatjátok. Ez az ajándék is sikert aratott :-)

Simon Ágnes:
Dalocska újszülött kisbabához

Bőröd bársony
bársony alabástrom
Körmöd gyöngyház
gyöngyházfényű álom

Hajad puha
puha fényű lágyság
Füled parány
parányi imádság

Ajkad málna
málnaszínű szirom
Orrod pisze
pisze-puszis cirom

Szemed gyémánt
gyémántos ragyogás
Benne világ
világnyi lobbanás

Léted fátyol
fátyolból szőtt varázs
Jövőd titok
titokzatos parázs

Szívem remeg
remegteti sóhaj
Légy a Remény!
reménységes óhaj

Légy virágunk
Tündöklő  violám,
Virágzó kertünk
Bimbónyi kisbabám!

1 megjegyzés: