2008. február 14., csütörtök

Egy jó nap

Forrás: Sofie világa | 2008 február 14.
Nagyon jó napom volt tegnap, sok öröm ért.
Megérkezett három kit, amit az eBay-en rendeltem. Az egyikre (eagle in the moonlight) már nagyon régóta vágytam. Szerintem gyönyörű, ezért is szerettem volna eredetiben, hogy a színek biztos stimmeljenek.


A farkasos is tetszik és a harmadikról nem árulok el sokat, mert a párom szülinapjára lesz ajándék és lehet beles ide néha:-)



A másik öröm, voltak nálunk Krisztiék (volt főiskolás évfolyamtársunk) és jól éreztük magunkat. Játszottunk, beszélgettünk. És kaptam tőlük egy mindig vidám, bohókás tekit. :-)





És mutatok még valamit, egy babaköszöntő készül egy holnap egy hetes babának:-)
 


A mai napra egy fontos dolog: nagyon boldog névnapot kívánok a kis 8 hónapos Bálintnak!!!!
  1. Éva
    on
    Imádom, hogy ilyen gyönyörű a lelked! Jó lenne nagykanállal meríteni belőle.
  2. Sofie
    on
    Köszönöm! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése