2008. február 24., vasárnap

Mini RR tali

Forrás: Sofie világa | 2008 február 24.
Jövő hónapban Tündérkéhez megyünk.

Egy kis kiegészítő annak, aki nem hímez, hogy mi is az az RR (Round Robin) – “A Round Robin egy közös munka, melyben 4-12 résztvevő hímez. Mindenki elindít egy hímzést, és minden résztvevő hímez mindenkinek.” Forrás és részletes infó még az xszemesen.

Mi már a 2. éve nyúzzuk egymást, nagyon jó kis csapat alakult ki. :-)

Más: tegnap befejeztem a babaköszöntőt, kivasaltam és rákasíroztam a keret hátuljára. Már csak a lakkozás hiányzik.


A talin megkaptuk Pergőke férjétől, Pétertől a két kis polcot az előszobába, azok is pácolásra várnak. De nagyon szépek lesznek.
  1. Millu
    on
    Kedves Sofie! Irigylem a kézügyességedet! Nagyon tetszik ez a babaköszöntő! Honnan van ennyi türelmed a hímzéshez? Nekem sohasem lenne, túl izgága vagyok… Mennyi idő alatt készült el?
    Köszönöm a blogomba írt hozzászólásaidat, nagyon jól estek,. Puszi: Kamilla
  2. Sofie
    on
    Szia Millu!
    Jobban érzed már magad?
    Köszi az osztályzatot! :-) Kb egy hét munkája egy ilyen babaköszöntő, de ez függ attól mennyire van időm délután/este hímezni.

  3. Millu
    on
    Kedves Sofie! Sajnos még mindig nem vagyok jól, iszonyatos ez a Béci-hiány. Egy hét? Közben azért hallgatsz zenét gondolom… Nagyon ügyi vagy! Gratula! Puszó: Millu
  4. Sofie
    on
    A Béci hiányon lehet segíteni:-) Találkozzatok:-)
    Igen, közben megy a zene, tv, vagy amihez kedvem van:-)
  5. pocomanka
    on
    Ha nem lettem volna olyan türelmetlen, akkor csak most tudnám mi az a RR tali:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése