2008. február 21., csütörtök

Irány Párizs....!

Forrás: Sofie világa | 2008 február 21.
 


És hogy hogy megyünk….??? A minap olvastam egy cikket a CM oldalán, egy részlet belőle:


“Egybefüggő kerékpárúton lehet bringázni Prága és Párizs között tavasztól. Az 1537 kilométeres bicikliutat április 12-én avatják fel Nürnbergben.”


Nagyon szeretünk biciklizni, tavaly bejártuk a Duna menti bicikliutat, 1300 km. És ha minden összejön, akkor jövő nyáron bejárjuk Párizstól Prágáig (? esetleg Budapestig?). De jó-de jó :-)   (Itt megtekinthető a hivatlos oldala, bár még az angol nyelvű lapok nem teljesen jönnek be.)


Ja, igen, kérdezhetnétek, hogy miért nem idén megyünk….az idei nyár már teljesen foglalt (vagyis a szabadságnapjaim), megyünk párom nagypapájához Lengyelországba és Salzkammergutba tekerni. Azon kívül Erdélybe is kilátogatunk. Remélem minden összejön. :-)


Ezen kívül még tervezzük a Balaton, Velencei tó és Fertő tó körbetekerését (hétvégenként). Jó lenne ha már nyár lenne…
  1. Bnorka
    on
    Jajj, ez a terv nagyon tetszik! Én is szeretem Párizst, bár még csak egyszer jártam ott. De március közepén újra megyünk :)
    Mi is szeretünk kerekezni, idén nyáron mi is a Duna mentén voltunk, Krems és Ybbs között. De nálunk a 7 éves fiam is tekert (a lánykát meg vittük), így kisebb távot gurultunk :)
  2. Sofie
    on
    Mesélj majd, hogy milyen volt Párizs! Csak oda mentek vagy a környékre is?
  3. Tündérke
    on
    Mi 2000-ben voltunk Párizsban Attilával, nagyon szeretem a várost :-)
    Merész dolog biciklivel menni, őszinte elismerésem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése