2008. október 17., péntek

1968-ban

Hú, már nem tudom, hogy kinek az oldalán találtam a linket, de nagyon jót szórakoztam vele, ajánlom mindenkinek, aki nevetni vagy stílust váltani szeretne…. megnézheted az oldal segítségével, hogy milyen lennél 1950-ben vagy 1986-ban vagy 2000-ben :-)

A legközelebb talán ez áll hozzám :-) de születtek elképesztő megoldások is! :-) Ti is kisérletezzetek! Az eredményre is kíváncsi vagyok (blog, mail….)




1968

  1. Györgyi
    on
    Szerintem növeszd meg a hajad ilyenre, szuperül áll!!!
    Én is próbálkoztam a múltkor, de nincs rendes fotóm, amivel trükközhetnék, így elég gáz képek lettek. Fotózkodnom kéne :-)
  2. Sofie
    on
    Köszi! Egyébként nagyjából ilyen, csak mindig összefogom a bicajozás miatt :-)
    Akkor vasárnap fotózkodás lesz Moklinnál ? :-) ))))
  3. pocomanka
    on
    Szia Sofie! Minden bizonnyal ma lesz végre időm olvasni:), de nem ezért írok, hanem mert nem felejtettem otthon a nyaralás CD-t és küldenék Neked pár képet,persze csak ha szeretnéd. Nekem a gmail.com-nál van fiókom, ugyanezzel a névvel és ha gondolod, küldj egy mailt, hogy meglegyen a címed és küldök pár képet.
    Kellmes napot:)
  4. Sofie
    on
  5. pocomanka
    on
    Sziaaaa! Kküldöm én, de kb. fél órája azt írja, hogy a művelet folyamatban. Megnéznéd, hogy átment-e, mert akkor ezt csak úgy bezárnám és küldenék egy újabb adagot:) Köszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése