2008. október 16., csütörtök

Még mindig vonatozás

Ma este formát kapott a szuper vonatos minta. Legjobb képességem szerint próbáltam ráapplikálni a cukrosdobozra a mintát…. jó lett, de szerintem lhetne rajta mit javítani… lehet legközelebb kicsit kisebb mintával kezdek (vagy nagyobb cukorkásdobozzal), hogy ne kelljen annyira alátömni…. szóval még lehet fejleszteni… ettől függetlenül nekem nagyon tetszik, nektek? :-)

(az ötletért köszönet Ralinának :-) )


























  1. Györgyi
    on
    Nagyon jó lett, de tényleg egy kicsit nagy a minta a dobozhoz.
    Biztos fog örülni a leendő gazdája.
  2. Sofie
    on
    Én voltam a béna, mert azt a méretet adtam meg Ancsának, amekkora a doboz átmérője, ő pedig az anyag ismeretében úgy tervezte a mintát, szóval a doboz kicsi, de én így is nagyon örültem neki :-)
  3. napcsi
    on
    Nekem nagyon tetszik:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése