2008. október 28., kedd

Rólam

Többen is játékra hívtak, Amotea, Ancsa és Tündérke is arra kért, osszak meg veletek 7 dolgot, ami lehet különleges, de lehet hétköznapi is… érdekes olvasni a többiekét is… íme az én listám:

1. szeretek ajándékozni, meglepni embereket, képes vagyok akár hónapokkal előtte készülni rá, szervezni, kutatni…nekem (és remélem másoknak is) ez örömet szerez

2. grafomán vagyok, ifjú koromban volt, hogy 20 emberrel leveleztem egyszerre (igen, papíron, postán keresztül) :-) , egy időben postás szerettem volna lenni, mert sok levet kap, na, ez már jó rég volt….

3. hozzámnőtt a biciklim…bár ezt a legtöbben tudjátok rólam….legszívesebben mindenhova azzal mennék, erdőkben, hegyeken, folyóparton….

4. ősszel mindig van egy gesztenye a zsebemben, szeretem megfogni, olyan finom a tapintása… nagymamám tett így mindig, bár ő más okból, szerinte jó a reumára

5. szeretek játszani, társast, kártyát, régebben jártam versenyszerűen sakkozni…

6. régebben szerettem volna tanár lenni, mindig is vonzott ez a hivatás, azt hiszem már elkéstem vele…. 14 éves korom óta mindig volt magántanítványom (matek-fizika), idén érettségizett az utolsó diákom

7. van egy titkos barátom, akivel mindent megosztok, megbeszélek…. szerintem mindenkinek kellene lenni egynek (ne kérdezzétek ki az, hisz titok :-) )

+1. megosztok veletek mégegy titkot, mivel nálam kimaradt a szalagavatós fehérruhás keringő, ezért mindig is vágytam rá, hogy szép, hosszú és elegáns ruhában keringőzhessek (persze a megfeleleő párral) pl Frank Sinatra Strangers in the night című számára, javíthatatlanul romantikus vagyok :-)

Akiknek én adom tovább a stafétabotot: Györgyi, Pocomanka, Lujka, Zsófi, Fitri és Mesi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése