2009. február 2., hétfő

Hétvégi termés

Nagyon tevékeny volt  a hétvégém, szabás-varrás, kreatívkodás, kiállítás, esti baráti beszélgetés, RR tali, sushi és gyöngyözés…. ha címszavakba szeretném összefoglalni, de jöjjenek a képek és a beszámoló :-)

Pénteken (mint azt az előző bejegyzésben már meséltem) végre varrtam és este ráadásnak kipróbáltam a zsugorka technikát. Próbaképpen 4 kis képet készítettem, ami a sütőbe téve percek alatt elkészült. Nagyon tetszett a végeredmény, azt hiszem még kísérletezni fogok vele. 


sütő előtt

 

Szombaton barátnőmmel (és volt kolléganőjével) esküvőkiállításon jártam. Évekkel ezelőtt voltam először, amikor az ő esküvőjére készültünk (nem-nem, most sem az enyém miatt mentünk :-) ). Idén is gyönyörű ruhák, kiegészítők voltak. Megnéztünk egy bemutatót is. Tudom, sokan óckodnak az ilyesmitől, de én nem tehetek róla, szeretem ezt az eseményt, nagyon jól éreztük magunkat.

Vasárnap délelött még kiszabtam Anitának szánt ajándékaimat, szerintem a héten meg is tudom varrni.

Délután pedig RR tali. Eszti szülinapját ünnepeltük, ő is csatlakozott a vidámzoknis biciklislányok csoportjához :-) Megkóstoltam életemben először a sushit! Kicsit féltem tőle, de alaptalan volt…. a mangóleves isteni, a többi kis falatka pedig nagyon finom, főleg szójaszósszal. Az elején bohóckodtam a pácikákkal, de a végére abba is belejöttem. Nagy élmény volt! Ancsa jóvoltából külön a sushihoz való teát is megkóstolhattuk.



evés előtt, Nóri gyönyörű készletével terítve

 

A sok finom süti, Tündérkés melegszendvics után néhányan nekiálltunk gyöngyöt fűzni. Ezt még az előző talin találtuk ki, így előre megvettük a gyöngyöket és a hozzávaló kellékeket. Köszönjük Krisztinek és Tündérkének a segítséget, szépségek születtek. És nem ez volt az utolsó alkalom :-)

 


Nóri alkotásai

            

Györgyi nyakláncai

       


Az enyémeim :-)

A talira általában mindenki valamilyen sütivel, salátával érkezik, utána receptek cserélnek gazdát. Én most egy friss receptemet próbáltam ki, a kukucskáló túróst. A neve lehet kis magyarázatra szorul, a csokigolyók kikukucskálnak a túróból :-)

    

Köszönjük Tündérke a vendéglátást! :-)
 
  1. Tündérke
    on
    Nagyon örülök, hogy jöttetek :-)
    Szépek lettek a zsugorkáid, és az új ékszereid is :-) ))
    Finom volt a túrós süti, jópofák a kukucskáló golyók benne.
  2. Ancsa
    on
    Sofie!
    A túrós süti receptjét szeretném elkérni! Nagyon finom volt, és a családban is nagy sikere lenne!
  3. Sofie
    on
    Örülök, hogy ízlett, leírom délután :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése