2009. április 9., csütörtök

Márai…

Tegnap este fejeztem be Márai a Gyertyák csonkig égnek című könyvét. Nagyon megfogott! Egy barátságról, két életről szól. Két idős emberről, akik hosszú idő után találkoznak, beszélgetnek a múltról, tetteikről, szerelemről, megcsalásról…. Azt hiszem, az utóbbi időben mélyen érinttett a barátság témaköre, talán ezért is érdekelt annyira ez a iromány. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki még nem olvasta.

Ma megyek el megvenni a Twilight – Alkonyat c. könyvet, már nagyon kíváncsi vagyok rá, főként Évi és Zsófi bejegyzéseinek a hatása ez :-)

Készülgetek a húsvétra, bár nem szeretném túlzásba vinni a sütést-főzést, hogy pihenni is legyen idő. A három napban lesz egy kis családozás, barátozás és túrázás is természetesen.

Amiről még nem írtam és szerettem volna, múlt héten Erikánál tartottunk egy kis csajos traccspartit, amiről természetesen a legkisebbek sem hiányoztak. :-) Köszi Erika a szervezést!


a legkisebbek is már milyen nagyok :-)
 
  1. eva
    on
    Köszi a nyári olvasmány-tippet!
    :) )
    Két növekvő, cuki gyermek! :-)
  2. Béki Zsófi
    on
    A Gyertyák csonkig égnek című Márai remekművet én is nemrég olvastam, és bennem is mély nyomokat hagyott. Ma kezdtem el a 3. Twilight könyvet… Szóval, készülj fel alaposan az ébren töltött éjszakákra! ;)
  3. Sofie
    on
    Zsófi, én is ettől félek, hogy nem tudok majd hova nyúlni a húsvéti pihi alatt, sas vagy könyv :-) De azért majd csak megoldom ezt a dilemmát :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése