2009. április 9., csütörtök

PIF és kész :-)

Tegnap útjára indítottam az utolsó PIF-es ajándékomat is, így az egyik már az ajándékozottnál pihen (Tündérke), a másik egy kedves közvetítő, Nóri segítségével fog célba érni (Fitri) és a harmadikat a posta gondjaira bíztam (Manyesz, jelezz ha megkaptad épségben). Remélem mindhármatoknak sikerült vele örömet szereznem! Képet majd akkor mutatok, ha mindenki kézhez kapta :-)

Ha már az ajándékoknál tartunk, ha minden jól megy, akkor holnap célbaér Pocomanka blog szülinapi nyeremény ajándéka és Anitának varrt meglepetésem is. Tudom, hogy ezek már elég régen kész voltak, de a személyes találkozó megszervezése nehézkes volt, de szerintem így sokkal jobb lesz!

  1. fitri
    on
    Köszönöm szépen, hétvégén Nóritól megkaptam. nagyon találó ajándék. ;) Köszönöm, igazán nagyon tetszik, kapásból használatba is vettem :)
  2. Sofie
    on
    Örülök, hogy jól sikerült a meglepi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése