2009. április 15., szerda

Szárnyaltam :-)

Sokminden összejött, amiről szeretnék írni… nagyon jól telt a hétvége. Terveim szerint a sasommal is haladtam, a fekete anyag miatt főként csak napközben tudtam bökögetni. Így állok jelenleg:


Más kreatívkodásra (varrás…stb) most nem volt alkalmam, viszont szeretnélek Titeket játékra invitálni. Gabellánál szuper kötőtűkészletet lehet nyerni (május 3.-ig), illetve Thearica-nál pedig giveaway játékot találhatsz.

Régi vágyam volt egy Panyi Zsuzsi ékszer, gyönyörű kreálmányai vannak üvegből (meskán megvásárolhatóak). Egy nemrégi akció keretében megleptem vele magamat :-) Ugye milyen szép? Igazi tavaszi színek….titkos vágyam még egy kék szett is. Aki szeretné megnézni élőben is, az most vasárnap (április 19.-én) az Erzsébet téren megteheti (wamp lesz)


És még egy kis húsvéti meglepetés, barátnőmtől kaptam ezt a jó kis nyuszis formát, jövőre használatba is veszem. Másik barátnőm egy édes tyúkos edényfogóval lepett meg (arról nincs még képem), azt már munkába is fogtam. Köszönöm itt is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése