2009. augusztus 13., csütörtök

Játék – az 5. mondat

Játék – az 5. mondat

Forrás: Sofie világa | 2009 augusztus 13.
Tündérke és Moklin is játékba hívott, olvasni és játszani is nagyon szeretek, így megörültem. A játék szabálya a következő: fogd a könyvet, amit éppen olvasol, nyisd ki a 161.oldalon és másold be a blogodba az 5. mondatot. Add tovább a játékot 5 embernek.

Az előző bejegyzésemben pont említettem egy könyvet, így hosszan nem írnék róla, de a 161. oldal 5. mondata így hangzik: “Egy szőke nő húsz éve vetkőzik a magyar éjszakában.”

A szabály szerint öt embernek adhatom át a játékot, igaz nem mindenkinek van blogja, de kérem a hozzászólásban írják le az ő 5. mondatukat, ha van kedvük játszani :-)

Akiket játékra hívok: Pocomanka, Zsófi, Éva (igen-igen rólad van szó! :-) ), Mama és Lujka.

  1. a lúj
    on
    csak el ne felejtsem! :)
    Meg el kellene dönteni, emlyik könyv legyen a most olvasottak közül. ;-)
    Addig is, neked főleg: moly.hu ;-)
    És köszönöm a meghívást, jólesik nagyon! :)

  • Sofie
    on
    Szívesen! Szoktalak ám olvasni, csak nem mindig tudok hozzászólni :-) Elsősorban valamelyik olyan könyv legyen, amiben van 161 oldal :-)

  • eva
    on
    Vicces, hogy az én 161. oldalam 5. mondata: “Mesélésről szó sem lehet!” (Erich Kästner: Az eltűnt miniatűr)

  • Sofie
    on
    Köszönöm, hogy játszottál!

  • a lúj
    on

  • Mama
    on
    Ha rám gondoltál a Mamánál köszönöm :-)
    L.Bromfield:Árvíz Indiában, amit most olvasok.
    161.oldal 5. mondat? “Nyugaton volt valakije, aki megmagyarázhatta neki, miért viselkednek az európaiak némelykor úgy, ahogy viselkednek, s aki alkudozott helyette szállodásokkal, ékszerészekkel és női szabókkal.”
    Olvaslak mindig :-)

  • Dominika
    on
    Szia!
    Meghívhatlak egy bloglimonádéra? Nézz be hozzám.

  • Sajtimadi
    on
    Szia Zsófi!
    Tuti biztos voltam, hogy a könyv (Dr. James Dobson: Amit a feleségekről tudni kell(ene).), amelyet most olvasok kevesebb mint 161 oldal, de tévedtem, mert 163, így aztán úgy döntöttem leírom a 161. oldal 5. mondatát, amely fura de épp egy idézet:
    “Valaki ezt írta: Az élet nem adhat örömöt és békét; ezt nekem akarnom kell. Amit az élet ad az idő és a térség; ezt csak betöltenem kell.”
    :-)

  • Sofie
    on
    Tomi, örülök, hogy itt is látlak! Nagyon tetszik az idézet! Amúgy a könyv is jó? Nem is értem, hogy miért olvasol ilyeneket?!? :-)

    1. Nincsenek megjegyzések:

      Megjegyzés küldése