2009. augusztus 6., csütörtök

RR tali és elindult a lassú RR 3.

Most hétvégére esett a szokásos havi RR találkozón, Ancsának ezúton is köszönöm a vendéglátást! Kerti partit terveztünk, de a nagy hőség miatt inkább a hűs szobában maradtunk. Sajnos otthon hagytam a fényképezőgépemet, de Alma (Ancsa nagyobbik lánya) kárpótolt minket, szuper fotókat készített a csapatról és a finomságokról (süti, gyümölcs egyveleg és fagyi minden mennyiségben).

Hivatalosan is útjára engedtük a harmadik RR-ünket. Szerintem ez is olyan jó lesz, mint a második. Sokféle mintát hímzünk majd és talán pont ez a változatosság a legjobb az RR-ben, természetesen a csapat után :-)

Én is elkészültem a rám eső résszel, egy Lizzy Kate naptár januárját hímeztem. (Igen, ebben a nagy melegben egy téli mintát választottam, gyapjúsapkával és hóeséssel :-) ).


nem volt túl jó a fényviszony, ennél azért élénkebbek a színek :-)

 

Én elsőnek Györgyi kendőjét kaptam (rögtön felrúgva a “szigorú” sorrendet), amin meglepő módon levendulák lesznek. Egy pici kosár és egy pici csokor levendulát fogok rá hímezni, a kosárka és a zöld már kész is van. Nagyon jó az anyag és a minta is haladós.

A találkozón több csoportkép is készült, a szerintem legjobban sikerültet szeretném megmutatni nektek, íme:

 



Ugye milyen szép? Alma alkotta és azoknak, akik megérkeztek odaírta a nevét.

 

Az utóbbi időben inkább nyaralós, túrázós bejegyzések születtek, így most szeretném kicsit bepótolni a dolgokat. Nem tétlenkedtem, csak nyáron egy kicsit lassabban megy az alkotás. Az újságba született ez a két hímzés, egy pengetőtartó (párom gitározik) és egy kis tartókat, amiben a fotók erejéig most a tihanyi levendulánk van.


    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése