2012. március 7., szerda

ctr C ctr V

Érdeklődtem az nlc oldalán, hogyan tudnám lementeni a régi blogom tartalmát, hisz nem szeretném, ha elveszne. Erre a fejlődő informatika világában annyi volt a válasz, hogy ctr-c, ctr-v. Magyarán jelöljem ki a bejegyzéseket és másoljam doc file-ba........elszámoltam 100-ig és megfogadtam a tanácsukat. Igaz elég melós, de így egy helyen tudhatom majd a bejegyzéseimet és akármikor egy gombnyomással archiválhatom is. Belefogtam...és eddig 132 db 2008-as bejegyzést másoltam már át. Újracimkézem őket, így könnyebb lesz a régebbi cuccokban a keresés. A cél a közel 470 bejegyzés áthozása. :-)

2 megjegyzés:

  1. No ezért is jobb a blogspot, mert itt asszem le lehet menteni a bejegyzéseket! Üdv Itt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, ennek én is nagyon örülök! No meg annak is, hogy te is benézel hozzám :-)

      Törlés