2012. március 25., vasárnap

Kész: 2009-2010 és a Föld órája

Ma szépen haladtam a másolással, végeztem 2 évvel, márcsak a 2011. évet kell megcsinálnom. Megéri a nagy munkát, mert utána egyszerűen archiválhatom a blogot, a cimkék által könnyebb lesz a keresés benne és nem utolsó sorban minden egy helyen lesz :-) A fáradtság ellenére még élveztem is, hogy kicsit feleleveníthetem a kellemes emlékeket.

Újra itt a Föld órája kezdeményezés, 2010. március 31.-én 20:30 órától egy órára kapcsoljuk le a villanyt, üljünk ki az erkélyre, gyújtsunk gyertyát, beszélgessünk...vagy csatlakozzunk a meghirdetett programokra (pl. csillagnéző túrára mehetünk a Budai-hegyekbe), vagy egyszerűen csak sétáljunk/tekerjünk ki a dunapartra és onnan élvezzük a sötétbe boruló város látványát.

A 2011 óta az akció kiegészül egy másik felhívással is, melynek lényege, hogy tegyünk fogyasztás-csökkentési, környezetvédelmi fogadalmat az év többi napjára is.

2 megjegyzés:

  1. Nem semmi munka, kiválóan haladsz :-)

    Emlékszem, amikor pár éve épp egy nálunk lévő RR-talin volt villanylekapcsolás :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony! És most is majdnem egybe esik a talival.

      Törlés