2012. március 3., szombat

Levendula mezők

Mindig is tetszettek a Permin mini készletek, így amikor a kedvenc fül-orr-gégész professzoromnak szánt ajándékon törtem a fejem, (aki mellesleg imádja a növényeket, a kertészkedést) akkor hamar a Permin minták felé terelődött a figyelmem. A választásom a Lavender Fields and Woods mintára esett. A fotó sajnos nem adja vissza annyira a színeket, de majd ha kész a keretezése, akkor megpróbálkozom újra.
A hímzést 20-as fehér aidára (Tündérkének köszönöm az anyagot!) készítettem, egy szállal. A mérete 10,3 x 5,5 cm. Ilyen minit még sosem hímeztem, jó kis szemgyakorlat volt, de azt hiszem nem szokom rá :-)


Pár éve anyukámnak készült három kis permin, azokat 18-as aidára hímeztem. Mivel akkor még nem blogoltam, így megmutatom:

Sajnos nincsen jobb fotóm a képekról, pedig most "áttúrtam" az összes mappát. És ha már nézegettem, keresgéltem, akkor külön gyűjtöttem az összes (?) eddigi hímzésemet. Még gondolkodom, de lehet feltöltöm egy fotóalbumba és megosztom veletek is. Általában figyelek arra, hogy mindent megörökítsek, mielőtt az ajándékozotthoz kerül, így most sok szép emléket idéztek fel a fotók. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése