2012. március 4., vasárnap

Elő a varrógéppel




Sajnos a kis lakás egyik hátránya, hogy nem lehet kialakítani egy varrós/hímzős kreatív sarkot/szobát, ahol helyet kaphatnának az anyagok, mindenféle mütyürök (szalagok, gombok), könyvek (szabásminták) és a varrógép is. Így egy-egy ilyen megmozdulás előtt elő kell szedni mindent, az előkészülés és az elpakolás sokszor a varrásidő nagyrészével egyenlő. De nem panaszkodni szeretnék, hanem mutatni.... Zsuzsi kolléganőmnek készült szülinapjára ez a kis szatyor (kicsit nagyobb, mint A4-es), madárkás rátéttel. Sikerült örömet szeretni vele! :-)


Miyen véletlen, egy napon született két kolléganőm, így Zsuzsi mellett a szobatársamat is megleptem egy saját készítésű fülhallgató tartóval (mellé kapott még közös ajándékként egy memóriakártyát a telefonjába, csupa jó slágerrel feltöltve). A tartóka leírását a neten találtam, nagyon alapos, szemléletes, másnak is ajánlom.

4 megjegyzés:

  1. Mindegyik nagyon szép lett!
    A fülhallgató-tartó remek ötlet, nekem is elkelne egy...

    VálaszTörlés
  2. Megcsináltam én is, nem lett ilyen szép, mint a tiéd. A táska is szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozd majd el a következő talira, kíváncsi vagyok rá!

      Törlés