2013. december 25., szerda

Atelie szív Erikának

Idén megint volt karácsonyi húzás az xszemes csapatban. Éveken keresztül mindig volt, pár éve készítettem is egy bejegyzést, amiben összegyűjtöttem az adott és kapott ajándékokat (kicsit gyengélkedik a gépem, ezért nem is tudom megkeresni, meg pár formázás sem működik, így egy kicsit suták a bejegyzések, de legalább vannak!). És idén megint részt vehettem ebben a jó mókában, amit mindig áthat az előtte levő készülődés izgalma, a nyomozás, hogy a húzottamnak a lehető legszebb és legtestreszabottabb ajándékot tudjam elkészíteni. Idén sem volt másképp. :-) Benke Erikát (Ercsut) húztam, akinek egy Atelie szív készült. Számomra izgalmas és újy kihívás volt, hisz előtte még sosem készítettem spiderweb rose-t és a szív összeállítása sem ment rutinszerűen. De elégedett vagyok az eredménnyel és remélem Erikának is sikerül örömet szerezni vele. (Időzített bejegyzést készítettem, ezért karácsony után publikálom, de amikor írtam, akkor még Erika csak a csomag kibontására várt :-)).


2 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett! Ez az egyik kedvenc mintám, a színösszeállítás különösen tetszik :)

    VálaszTörlés