2013. december 26., csütörtök

Zsolti és a kismalac :-)

Keresztfiam testvérének, Zsoltinak nagyon megtettszett a Szabinak készült filc felirat, így készítettem neki egyet karácsonyra. Nemrég az ebay-en rendeltem 40 féle színű (gyönyörű, mint a szívárvány) hobby filcet, abból készültek Zsolti betűi. Kicsit vékonyabb anyag, mint amit a töltexben lehet kapni, ezért a kitömésnél nehezebb volt vele dolgozni, de szerintem szép lett. Remélem Zsoltinak is tetszik majd. Arra gondoltam, ha szeretné, akkor varrok neki figurákat is, mint Szabinak a kutyus és a lovacska.


És hogy hogy jön Zsotihoz a kismalac? Ez a cuki kismalac kitűző sógornőmnek, Évinek készült karácsonyi ajándékba. És hogy miért kismalac? Ez majd jövőre kiderül :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a kék árnyalatok, a minicsipeszek különösen tetszenek.
    A malacka pedig zabálnivalóan aranyos :)

    VálaszTörlés
  2. Azóta beszereztem natúr csipeszeket is a következő alkotásokhoz.

    VálaszTörlés