2013. december 25., szerda

Good Marriage

Ígértem, hogy bepótolom a kreatív alkotásaimról is az elmaradt beszámolókat. Októberben bátyám megnősült, neki és Belle-nek készült Lizzy Kate Good Marriage nevű mintája alapján a következő kép. A keretet majd tesómék választják ki hozzá (most érkeztek haza külföldről, így valószínűleg majd januárban tudok keretet mutatni). Mint ahogy a keresztelőre készített ajándékot ezt is nagyon szerettem hímezni, bejön nekem Lizzy Kate . Nemcsak a mondandója, hanem a kivitelezés is. A színeket én válogattam össze, nem az eredtiek, de így sokkal jobban tetszenek :-)

3 megjegyzés:

  1. Negyon jók így együtt a színek. A rövid frappáns mondatocskák mindegyikével egyetértek :)

    VálaszTörlés
  2. Ha tudnad, hanyszor visszaterek ehhez a mintahoz :)) Valamiert megragadott nagyon... lehet, hogy hamarosan nekiallok en is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes! Szerintem is nagyon jó kis minta! Hajrá! :-)

      Törlés