2008. március 15., szombat

Ajándék Évának

Forrás: Sofie világa | 2008 március 15.
Ez volt az első Renato Parolinos hímzésem, és nagyon tetszik. A mintát 115-ös DMC-vel hímeztem, ez a színárnyalat is a kedvencem. Remélem Évának is tetszik:-)


Kiterítve:





A belseje:





Összecsukva:

  1. eva
    on
    Az ajándékozott szívből köszöni ezúton is ezt a remekművet :)
    Nagyon örülök, hogy az első RP-hímzésedet nekem szántad! GYÖNYÖRŰ lett :) )
  2. Sofie
    on
    Örülök neki, hogy tetszik:-)
  3. Pat
    on
    Ez tényleg gyönyörű, még a végén én is csatlakozom a keresztszemesek funklubjához, irigylem a boldog tulajdonost! azt nem tudom kicsoda R. P., engem a magyar népmesék grfaikájára emlékeztet! És már dúdolom is lá-lá-lálálá…
  4. Sofie
    on
    :-) a fülembe cseng a dúdolásod :-) – jót mosolyogtam rajta
    RP= Renato Parolin a tervező.
  5. eva
    on
    A suliban nagyon tetszik a zsepitartóm! Sokan kérdezik, meg tudom-e szerezni a mintát.
  6. Sofie
    on
    Persze:-) És hímezni is tudnak? :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése