2008. március 12., szerda

Másik kedvencem...

Forrás: Sofie világa | 2008 március 12.
Tavalyelőtt ősszel tettünk egy kis kirándulást a Hortobágyon, meglestük a vándorló darvakat. Nagy élmény volt. Egyszer szeretnék visszamenni.


Áprily Lajos: Vadlúd voltam


Valamikor vadlúd voltam,
vadludakkal vándoroltam.


Nagy tavakért lelkesültem,
tengeren is átrepültem.


Őszi fényben és homályban
fel-feltámad régi vágyam:


társaimmal útrakelni,
fényt és felhőt úszva szelni.


Majd ha végem itt elérem,
vadlúd-formám visszakérem.


Jóbarátok, ismerősök,
hogyha jönnek bíbor őszök,


nézzetek fel majd az égre,
égen úszó vadlúd-ékre,


s ezt mondjátok eltünődve:
újra vadlúd lett belőle,


s most ott száll a V-seregben,
hangja szól a fellegekben.





  1. Tündérke
    on
    Rájöttem, honnan ismerős, Halász Juditék zenésítették meg :-)
  2. Sofie
    on
    Azt a verziót sajnos én nem ismerem, de majd kutakodok a neten.
  3. Tündérke
    on
    A Helikoffer albumban a 17. szám, rajta van a Halász Judit-válogatás dvd-den is :-)
  4. Sofie
    on
    Köszi, megnézem:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése