2008. március 31., hétfő

mini, lassú SAL

Forrás: Sofie világa | 2008 március 31
Nagyon tetszik ez a készlet. Sokan félnek tőle, mert nem szeretnek fekete alapra hímezni, mások túl komornak találják. Nekem nagy kihívás és már régóta szerettem volna nekikezdeni. Nemrég akadtam rá, mikor “céltalanul” bolyongtam az eBay-en :-) Nem hagyhattam ott :-) Viszont a kezdést állandóan más határidős munkák miatt állandóan halogattam.


Viszont most elkezdjük Tündérkével közösen, SAL-ként (stitch alone), így ősztönözzük egymást is, meg érdekes lesz látni a két készülő hímzést.




Technikai adatok: 14-es fekete aida, 36*28 cm, 200*154 öltés, 15 színt tartalmaz, amelyek 21 fajta kereszt- és félöltésben fordulnak elő, 8 fajta kontúr és kétfajta franciacsomó lesz benne.
  1. Biuss
    on
    Szia!! Ennek a sasnak vagy vmilyen sasnak a xszemes mintáját eltudnád nekem küldeni?Nagyon örülnék neki,nagyon megtetszet!Köszönöm a válaszod előre is ! :)
  2. Sofie
    on
    Szia Biuss!
    Szívesen segítek neked mintaügyben, írd meg a mail címed és egyeztessük:-)
  3. Biuss
    on
    jaj nagyon szépen köszönöm :) biuss08@citromail.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése