2008. március 18., kedd

Újévi fogadalom

Forrás: Sofie világa | 2008 március 18.
Tavaly vettem egy varrógépet, de még nem sokszor használtam. Több okom is van erre, de a legnagyobb a lustaság: mindig le kell venni a polcról, kicsomagolni, ha kész vagyok eltenni, mert nem nagyon fér el a pici lakásban, így sokszor inkább kézzel varrtam meg dolgokat. Ha lesz egy nagyobb lakásunk, akkor tuti lesz egy kreatív sarok, ahol nem zavar senkit a varrógép sem.

Szóval a keresztszemesek és a bicaj, meg mindenmás mellett szeretnék még ötleteket, szabásmintákat is közzétenni, amit a neten blogokban, cikkekben találok :-) Remélem rám is ösztönzőleg hat és másoknak is sok öröme lesz benne.

Elsőnek, ennek a kis táskának az elkészítését mutatja be az itt található oldal. (inkább kezdőknek, mint nekem érdekes)






Remélem hamarosan én is büszkélkedhetek valami hasonlóval. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése