2008. március 20., csütörtök

Szeretlek

Forrás: Sofie világa | 2008 március 20.
 Szeretlek



Szeretlek, s nem mondtam el jól sosem
Szeretlek, s úgy tűnt néhanap, hogy nem
Szeretlek másban is
Szeretlek végleg s ártatlanul
Szeretlek annyi szerelmen túl

Szeretlek akkor is, ha mást hiszek
Szeretlek akkor is, ha más szeret
Szeretlek szótlanul
Ahogy a béke hozzám simul
S mikor a reggel a szívembe szúr

Szeretlek, bárhogy nem lehet
Szeretlek önmagam helyett
Örökös változásban is
Örökös halkulásban is
Örökös távolságban is

Szeretlek, már csak ezt adom, kevés
Szeretlek, s várok rád nagyon, ne késs
Ha másképp nem lehet
Az álmok festenek új mosolyt
Ami néha nekem szólt

Szeretlek, bárhogy nem lehet
Szeretlek önmagam helyett
Szeretlek változóban is
Szeretlek halkulóban is
Örökös búcsúzóban is

  1. eva
    on
    Szép! Kicsit melankólikus.
    Sofie
  2. on
    Igen, mint általában Zorán számai….egyszer meghallgatnám élőben is szívesen….még nem voltam Zorán koncerten.
  3. Tündérke
    on
    Én is nagy Zorán rajongó vagyok, mint ahogy a párom és a szülei.
    Csak bátorítani tudlak, ami a koncertet illeti :-)
    Már 10 éve anyósomékkal együtt járunk Zorán-koncentre, idén is megyünk csápolni :-) ))
  4. Sofie
    on
    Ezt még nem is tudtam:-) Mikor szokott lenni?
  5. Tündérke
    on
    Idén május 17-én lesz a MüPában a nagykoncert, előtte tavaszi turné sok állomással.
    A http://www.zoran.hu/ oldalon részletes infókat találsz ;-)
  6. Sofie
    on
    Köszi, megnézem:-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése