2009. február 17., kedd

Ajándék

Köszönöm szépen mindenkinek a jókívánságait, örültem, hogy ennyien jöttetek :-) Tegnap megvolt a sorsolás, mivel nincsen kisgyerek a közelemben, akivel látványos húzást rendezhettem volna, így csak magam húztam és izgultam, hogy kit lephetek meg….és a szerencse most Pocomanka mellé állt :-) Legszívesebben megleptem volna mindenkit, de ki tudja, lehet annak is eljön az ideje :-) Mégegyszer köszönöm, hogy írtatok, olvastok és várlak Titeket továbbra is :-) 

  1. pocomanka
    on
    Sofie!!!!! Én pocomanka???
    Úristen, ha látnál,… felugrottam a székemből, belemeredtem a képernyőbe, azt hittem csak vibrál a szemem… de nem ez én vagyok!!!
    Ez szupeeeer!!! Jaj, Sofie, de örülök:)))) Tudtam én, hogy jó kezed van:)
    Nagyon-nagyon köszi a lehetőséget a sorsoláshoz!!!
    :) :):):)
    pusza
  2. eva
    on
    Kedves NYERTES!
    Gratulálok, és arra kérlek mostantól kezdve félre a kishitűséggel!
  3. Sofie
    on
    :-) Örülök az örömnek :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése