2009. február 9., hétfő

Születésnap


Igen, ma ünnepli 1 éves szülinapját a blogom!!! Köszönöm mindenkinek, aki olvasgatott, meglátogatott, hozzászólt, támogatott, bíztatott és figyelemmel kísérte az életem egy részét.

Még a blog beindítása után helyeztem el egy látogatottsági számlálót az oldalon és az is lassan eléri a 6000-et. Köszönöm!

Hálából egy kis játékra hívlak Titeket. Szeretném meglepni egyikőtöket egy általam készített zip-es tartókával. Ha szeretnél bekerülni a kalapba, akkor hagyj egy hozzászólást 2009. február 15.-e éjfélig, február 16.-án sorsolok. :-)  

Kíváncsi vagyok, hogy ki miért jár hozzám, mit szeret és nem szeret a blogban, örülnék neki, ha megosztanád velem. :-)


ajándékba :-)

 

És hogy ne csak a blogszületésnapról essen szó, tegnap volt egy éves a kis Gergő is! Boldog szülinapot Neki :-)
  1. eva
    on
    Rokonlelkek találkozásának helye!
    :) )
    Ami gond: a hozzászólások előtti örökös számolás.
    :( (
  2. Bnorka
    on
    Szia Sofie!
    Gratulálok az évfordulóhoz!
    Nagyon szeretem, hogy egyre több újdonságot kipróbálsz. Jó látni a sikereidet. És persze nagyon lelkesítőek a kerékpáros beszámolók is!
  3. Krisztinka
    on
    Szia Zsófi,
    Gratulálok a blog első szülinapjához. Hogy mit szeretek benne, miért olvasom minden nap? Mert sokoldalú, receptektől kezdve túraleírásig minden megtalálható, remek a fogalmazása és rengeteg ötlet meríthető belőle. Sok olyan rendezvény is előtérbe kerül általad, amikről egyébként nem nagyon hallani.
    Hasonló folytatást kívánok a következő évre is:)
  4. Tündérke
    on
    Boldog blogszülinapot kívánok! :-) ))
    Hogy miért járok ide? Jó látni a szépséges alkotásaidat, olvasni a biciklis és egyéb kirándulásaidról, fincsi receptekről, eseményekről, életed történéseiről :-)
  5. Csaba
    on
    Kedves Éva! Bocsánat Sophie de erre reagálni kell!! :( Nem árt ez a gyakorlás mert hamarosan EZT FOGOD TANÍTANI:( A Blogodnak hosszúhosszú éveket meg sorokat sok JÓ KÉPPEL és hasonlóan jó beszámolókkal!
  6. pocomanka
    on
    Jó reggelt Sofie! Tegnap bekukkantottam, de időm sajna nem volt. :(
    Örülök, hogy szülinapos lett a blogod, abban pedig bízom, hogy még sok ilyen lesz. Majdnem egyszerre kezdtük:)
    Nagyon tetszik az elnyerhető ajándék és akkor itt egy picit elszomorodom, mert a sorosolásokon én sosem vagyok szerencsés:((. De nem baj:)
    A blogod? Az előttemlévők már minden leírtak. Szeretem, mert érdekes. Tetszik a blogodon keresztül átszűrődő életszemléleted. Sőt, talán nem túlzok, ha azt írom követendő.
    Nem ragozom, csak örülök neki:)
    Nagyon szép napot!
  7. Sofie
    on
    Köszönöm a jólívánságokat :-)
  8. Györgyi
    on
    Szia Sofie, boldog blogszülinapot!
    Én azért szeretek hozzád járni, mert látszik, milyen sok minden érdekel, és ezekről mindig be is számolsz. Szeretem az utazásos-bringás bejegyzéseket, a varrós, hímzős, főzőcskés bejegyzéseket is.
  9. fitri
    on
    Boldog blogszülinapot! Annyira jó Téged olvasni. Még sok sok bejegyzést, és sok látogatót kívánok! Én is újrakezdtem ;) Tőled ismét kedvet kaptam a blogoláshoz :)
  10. pocomanka
    on
    Jó reggelt Sofie! Milyen volt a htévégéd? Remélem kipihizted magad! Kellmes napot kivánok a hétfőhöz és ne felejtsd, mindjárt péntek:))
  11. pocomanka
    on
    Amúgy hol vagy???? :)
  12. Sofie
    on
    Itt is vagyok!
    Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat! Hamarosan közzéteszem a sorsolás végeredményét :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése