2009. február 9., hétfő

Hétvége

Sokan készítenek mérleget arról, hogy milyen alkotásaik születtek az elmúlt héten, hónapban. Gondolkodtam én is hasonlón, de azt hiszem maradok az időnkénti beszámolónál :-) Előző pénteken megint tevékeny voltam. Megvarrtam Mesi barátnőjének, Anitának a bevásárlószütyőt (még a pénztárca van hátra). Sajnos kép még nem készült róla, majd a kettőről egybe :-)

Amiről készült kép…. fűztem egy újabb karkötőt, amihez terveim szerint hamarosan készül egy nyaklánc is (az még kialakulóban, hogy milyen…egysoros vagy kétsoros). Köszönöm Krisztinek a spirált!


 

Készült sok-sok fotó a debreceni kiránduláson, mutatóba egy mindenkinek ismerős :-) Szerencsénk volt, mert míg szombaton Budapesten szomorkás idő volt, ott hétágra sütött a napocska.


Debrecen


És egy tavaszváró virágos kép, amit én kaptam és készítettem :-)

 

Adós vagyok még egy múlt heti kiállítással, a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban lehetett megnézni A csillogó fekete lemezeken című tárlatot, ami a magyar hanglemezgyártás 100 éves évfordulójára nyílt és összefoglalta a nagyobb állomásokat, teendenciákat. Nagyon érdekes volt és ajánlanám mindenkinek, de sajnos tegnap volt az utolsó napja. Na, majd legközelebb… :-)


  1. pocomanka
    on
    Jó reggelt Sofie! Legyen szép, nyugis napod!
    Amúgy én is nagyon szeretem Debrecent, olyan szép. MIndig jól érzem ott magam.
  2. Mesi (Széplélek)
    on
    Szia! Van egy kis időm, beugrottam olvasni… boldog blogszülinapot! Ja, és én is debreceni születésű vagyok… ugye, szép város?
    Köszönöm, hogy mindig olvasol, most már remélem, lesz is mit – nézz be hozzám! (Csak gondoltam, elújságolom Neked is!) Legyen szép napod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése