2009. február 6., péntek

Újra bringázz a munkába – tavasz :-)

 

Időben szólok, hogy mindenki fel tudja készíteni a gépet…. 2009. április 6-től május 8-ig ismét Bringázz a Munkába kampány…. idén sok újítás lesz, amiről csak előljáróban annyit, hogy csatlakozhatnak az egyetemisták is (Bringázz az Egyetemre!), kedveskedünk a férfiszemnek (Bringázz szoknyában a Munkába!) :-) Bár azt hiszem ez utóbbiban nem leszek élenjáró, mivel annál kényelmesebb vagyok, jobban szeretem a sportos öltözetet, de azért ki tudja, lehet néha :-) És az MK tervez a MÁV-val is egy közös akciót, a Bringázz  és vonatozz a Munkába! Részletek később :-)
 
  1. Csaba
    on
    ez a Bringázz szoknyában jó cím de…:) nem praktikus ! Aktivista leszel? Képzeld beléptem a MK-ba! Igazolványt vagy mit adnak? Mennyi idő múlva?
  2. Sofie
    on
    Ebben egyetértek, nem túl praktikus…Gratula az MK tagsághoz! Helyi szervezethez is csatlakoztál már? Persze, hogy kapsz igazolványt! Úgy emlékszem, hogy mi postán kaptuk meg, talán pár hét múlva. De mailben is érdeklődhetsz ezügyben, segítőkészek.
    Aktivista? A gyűlés időpontján még nem biztos, hogy ráérek, de egyébként érdekelne a dolog. :-) És Te?
  3. Csaba
    on
    Remélem sikerül megmozgatni a Patakyt is:) tavaly is volt csapatunk:) no meg a kerületem ahol lakok! Kelet Pesthez csatlakozom!
  4. Mesi
    on
    Írnál nekem erről bővebben? Hétfőtől (vagy ha jobb lesz az idő) Pesten én is bringával akarok közlekedni – nincs kedvem a dugóban ülni naphosszat… meg az a havi 10000 Ft bérletre, ááááhhh. Inkább egy bringássisak. Szóval ha félig-meddig praktikus okokból is, de csatlakozom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése