2008. június 23., hétfő

Egy jól sikerült szombat és kevésbé jó vége...

Forrás: Sofie világa | 2008 június 23.
Szombaton két helyre is hivatalosak voltunk. Délelött Erikáékhoz mentünk Gergő és lakásnézőbe, jó nagyot nőtt a fiúcska :-) Igazán jól éreztük magunkat. Sajnos Pattiék nem tudtak eljönni, mert Bálint még gyógyulgatott (szerencsére már meggyógyult, használt a távgyógyítás :-) ) és Sanyi sem vállalta a hosszú utat a bokájával. Így Éváékkal, Andival és Erikáékkal mulattuk az időt.


Délután pedig Ibolyához tekertünk RR kerti partyra. Kicsit késtünk a megbeszélt időponthoz képest, mert elszámítottam a távot és valahogy ezt a sok dombot sem képzeltem oda:-) de azért közel két óra tekerés után megérkeztünk. Tavaly sajnos nem lehettem ott Ibolyánál, így nekem új volt most a nagy kert, a kis kiülős rész, a szép ház és a szuper vendéglátás. Köszönöm szépen itt is Ibolyának és Jolának! Jó volt beszélgetni, bár a késésünk miatt nem élvezhettük olyan sokáig. 9 körül indultunk haza, így is f11 volt, mire hazaértünk.


Eddig tartott a jó szombati nap, a kellemetlen része ezután jött. Kőbánya egy kevésbé kivilágított részén megtámadott egy úthiba, megfogta az első kerekemet, átestem a biciklin, a bicikli meg rám. Elég szerencsétlenül az arcomra estem:-( Áll és orr horzsolás, térd vérzés és sajnos egy kis fogsérülés az eredmény:-( Ma reggel a fogorvosnál kezdtem és megnyugtatott, hogy csak felületi a sérülés…. hát igen, esni azt nem tudok még rendesen, de valahogy nincs is kedvem gyakorolni….


A vasárnapot ágyban töltöttem, pihentettem a lábamat és szerencsére agyrázkódás tünetei sem jöttek elő….ja, igan, a legfontossabb….bukósisak!!!! Azt hiszem, ha nem lett volna rajtam, akkor egy jó kis homloksebbel is gazdagabb lennék, szóval mindenki vegyen bukót! És ami még fontos, nem mentem gyorsan, szóval ez nem a sebességtől függ, sajnos anélkül is nagyot üt az aszfalt….. levontam a tanulságot és most pár napig élvezem a BKV “kényelmét”.


Pozitívum: vasárnap amíg ágyban feküdtem elkészült egy újságos hímzés:-) és haladtam Moklintól kapott Agatha Christie könyvemmel is (mégegyszer köszi Nóri! :-) )
  1. Tündérke
    on
    Jaj, te szegény :-(
    Mielőbbi felépülést kívánok, hogy hamarosan ismét tekerhess :-)
  2. Millu
    on
    Ó, Szegénykém! Akkor gondolom nagyon sírtál. Gyógyulást kívánok Neked!!!
    Te látod a kezdőoldalon a frissítést? Mert én tegnap dél óta nem.
  3. pocomanka
    on
    Szia Sofie! Hát mielőbbi gyógyulást, épülést kivánok. Reméljük nem tart soká és örülök, hogy komolyabb baj nem történt.
    Valóban katasztrófa ez az út. Nekem szó szerint hányingerem van tőle, mert a kocsimat félévente csináltatnom kell és rohadtul nem értem, hogy miért is fizetek én adót???
    Ma már mentél dolgozni? Lehet még pihenned kellett volna, nem?
    Tudtad Sofie, hogy a blogkeresőben nem lehet téged megtalálni, csak a google-ban?Esetleg szándékos? :)
    Gyógyulgass és kellemes tekerést kivánok, vigyázz magadra ebben a nagy melegben.
  4. pocomanka
    on
    Képzeld Sofie!
    Régebben, míg agyonszerveztük a dolgokat, ritkán volt ilyen jó hangulat, viszont ha tudtad, hogy max. 10000 ft-d van szórakozni, muszály volt, hogy megszervezd, mert semmi plussz nem jöhetett közbe, mert akkor nagy bajban voltál.
    De amúgy a csajok is aggódósak, hogy jaj, mi lesz velünk, sőt pár éve még én is az voltam, de mióta dolgozom,bátrabb vagyok, vagy nem is tudom mi a jó szó erre.
  5. Ancsa
    on
    Mielőbbi gyógyulást kívánok!
    Én is nagyon szeretnék már bringázni járni, de a rossz minőségű utak is elrettentenek…
    Múltkor a lányom rollerrel belement egy rosszul lerakott esőgyűjtő csatorna rácsába, és ő is elég csúnyát esett…
  6. Sofie
    on
    Sajnos tényleg sírtam is egy kicsit, főleg a sokktól, de a párom megvígasztalt :-)
    Ancsa, nálatok tényleg nem túl jó a bicikiút, keskeny és tele van kis oszlopokkal, gondolom, hogy az autók ne menjenek rá, de ezzel a kerékpáros előrehaladását is nehézkessé teszik.
    Amúgy a környéketeken levő utcákban egész jó a burkolat, csak gondolom mennél messzebb is.
    Remélem Almának már begyógyultak a sebei.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése