2008. június 27., péntek

Végre péntek, édes péntek

Forrás: Sofie világa | 2008 június 27.
Nagyon szeretem a péntekeket, szerencsére nálunk a munkahelyen ez rövid nap, csak 1-ig dolgozunk, így a hétvége egy kicsit megnyújtható. f12 magasságában már mindenki hétvége-lázban ég. A reggeli borongós, csöpögős idő tova tűnt, szépen süt a nap. Délután barátokkal leszünk (bowlingozunk), szülinapost köszöntünk (innen is boldog szülinapot Tamás! – Éva biztos átadja), friss diplomást lepünk meg (Andi:-) ), Bálintozunk! Jó lesz!


Holnap meg indul a hétvége, mi pedig Agárdra. Mindenkinek jó pihenést! :-)


u.i: a lábam már szépen gyógyul, csak néhány mozdulat van még, aminél fáj.


u.i2: ami még nagyon fontos hír (nekem), Nóri vett biciklit, így majd mostmár őt is lehet csábítgatni erre-arra! :-)

  1. Millu
    on
    SZia Sofie! Érezd magad nagyon jól! Vigyázz nagyon a lábidra, de nagyon örülök, hoyg már jobban van! Puszi: Kamilla
  2. Sofie
    on
    Vigyázok:-) Én meg remélem mostmár neked is jobb a kedved!
  3. pocomanka
    on
    Szia Sofie! Köszönöm érdeklődésed, itt volt a főnököm és Picurka sem sokat javult.
    Sajnos nekem a péntek ugyanolyan, mint a kedd, de most loptam (magamtól) egy órát, mert elvonási tüneteim voltak:) Nélkületek.
    Örülök, hogy jobb a lábad, pár nap és emlékezni sem fogsz rá.
    Kivánok Neked kellemes pihenést és egyben nagyon kellemes időtöltést Agárdon.
  4. Millu
    on
    Szia drága Sofie! Elköszönni jöttem, befejezem a naplómat, a már ismert események miatt. Azt viszont megígérem, hogy a Te írásaidat a jövőben is követni fogom. Minden jót! B. Kamilla Hanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése