2008. június 17., kedd

Kosarasok éjszakája

Forrás: Sofie világa | 2008 június 17.
Ígértem írok a hétvégéről….. péntek este párom szervezésében került megrendezésre a sulijukban a Kosarasok Éjszakája nevű rendezvény. 12 órán keresztül versengett egymással a fehér és a sötét csapat, összesen 10-10 játékossal, állandóan váltva egymást. A 25 perces játékokat 5 perc szünet szakította meg. Tanárok-diákok vegyesen szerepeltek a csapatokban. Én mint megfigyelő, szúrkoló, segítő vettem részt a rendezvényen, de nagyon élveztem. Nagy nagy gratula mindenkinek, aki játszott vagy segítkezett!


Szombat reggel 8-ra készültünk el a pakolással és indultunk haza biciklin, gondolhatjátok, hogy nem voltam túl élénk:-) (A résztvevőknek volt lehetősége, hogy a játékok alatt matracokon aludjanak egy keveset, de mivel tudom magamról, hogy a kevés alvás csak ront a helyzetemen, így nem aludtam semmit.) A szombat további része és a vasárnap a regenerálódással telt, pedig tervbe volt véve, hogy megyünk a Millire.


Erről jut eszembe, ezen a hétvégén, szombaton megint rendezvény a Millin, Millenáris juniális.


Részlet a programból: “Szombaton, június 21-én bringaversenyekkel és ingyenes programokkal vár kicsiket és nagyokat a zuglói Millenáris Velodrom. A látványos ifjúsági pályafutamok 11-kor kezdődnek, és akinek megtetszik a dolog, be is nevezhet rögtön az amatőr futamokra. A futamok alatt a középső jégpályán bringapólómeccsek zajlanak (lovaspóló, csak ló helyett bringával). A csapatok még alakulnak, akár a helyszínen is be lehet kapcsolódni! A jó hangulatról a Csürrentő együttes is gondoskodik. Lesz bringabalett, lángosevő verseny, kincskeresés, kerékpáros gyorsulási verseny és pumpáló (vagyis kerékfelfújó) verseny is. A rendezvény díszvendége az amerikai Jamie Bianchini, aki tandemkerékpáron bringázza körül a Földet, tandemjére pedig bárki felülhet, hogy vele tekerjen.” Az egész megtekinthető itt.
  1. pocomanka
    on
    Szia Sofie! Ez nagyon jól hangzik. Sulis koromban nagyon szerettem az ilyen versenyeket.
    Nagyon szép napot kivánok Neked. (nálunk esik)
  2. Sofie
    on
    És azt el is felejtettem íni, hogy a párom csapata nyert!!! :-)
    Sajnos itt is esik, de holnapra napos időt mondanak, kíváncsi vagyok….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése