2008. június 5., csütörtök

Sajtos roló, pörkölt nokedlivel

Forrás: Sofie világa | 2008 június 5.
Pénteken éltemben először készítettem sajtos rolót, az elején féltem tőle, hogy bizto snagyon bonyolúlt, de a félelmem alaptalannak bizonyult, nagyon jó lett, máskor is készítek. Most kölcsön formát kaptam, még be kell szereznem sajátokat is.


A másik újdonság, elkészült életem első pörköltje és saját készítésű nokedlije is. Tudom, tudom, nem nagy szám, de én nagyon örültem neki, hogy elsőre finom lett (Robi tesztelte) :-)
  1. Millu
    on
    Drága Sofie! A sajtos rolót én is imádom! Szépen kérlek tedd fel a receptet…
    A pörkölteket nagyon fel tudja még dobni a borókabogyó…próbáld ki, ha legközelebb ilyet főzöl!
    Puszi: Kamilla
  2. Sofie
    on
    Szia Millu!
    Otthon felteszem a receptet, a borókabogyós ötletet lehet legközelebb kipróbálom, köszi!
  3. eva
    on
    Robi büszkélkedett a suliban életed első sajtos rolójával, és volt szerencsém megkóstolni :) ) Nagyon fincsi volt, GRATULÁLOK!
  4. Sofie
    on
    :-) Köszi! Holnap jön majd a recept is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése