2008. június 26., csütörtök

Jóóóóó reggel! :-)

Forrás: Sofie világa | 2008 június 26.
Igen, igen….biciklivel jöttem:-)))) Igaz reggel még egy kicsit fájt a lábam, de gondoltam megpróbálom, lassan mentem, élveztem a reggeli hűs levegőt, mert igen, reggel még hűvösebb volt. 6:10-kor már úton voltam:-) Én jó volt nagyon. Viszont ha sétálok, akkor még mindig fáj egy picit. De a lényeg a tekerés megy:-)
  1. eva
    on
    GRATULA :) )
    Hiába, a fiatal szervezet gyorsan regenerálódik! De azért óvatosan!
  2. Millu
    on
    Jaaajjj, hát így tanácsolhatok én neked akármit…de legalább nagyon-nagyon lassan biciklizz és nézz körül az úton. Egyébként örülök, hoyg már nem fáj a lábid.
    Puszedli: Kamilla
  3. Sofie
    on
    eva, holnap megmutatom a térdem, szerintem már szép :-)
    Millu, tényleg eddig is nagyon nagyon óvatos voltam, de most aztán végképp….én tartom magam ahhoz, hogy lassan járj tovább érsz (élsz) :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése