2008. június 19., csütörtök

Reggel

Forrás: Sofie világa | 2008 június 19.
Reggeli bicajozás a városligeten át….azt hiszem semmi pénzért sem cserélném el ezeket a reggeleket, egészen máshogy indul a napom, mint azoknak akik a bkv-n nyomorognak. Mi meg csak tekerünk a csöndes ligeten, néhány biciklistársammal együtt, akik valószínűleg ugyanazt érzik, mint én, egy kis mosoly ül ki az arcukra. Nem sietnek, élvezik a lejtőt, a reggelt, a fák között beszűrődő napocskát….
  1. Millu
    on
    Szia Sofie! Irigylésre mlétó pillanatok… Nekem Normafa ilyen szép… Te is Budán élsz?
  2. Sofie
    on
    Sokáig Budán éltem, lassan három éve költöztem Pestre (főleg anyagi okok miatt, Budán nagyon drágák voltak a lakások), így szívvem csücske Buda és a várkerület. (Béci lakik az Andrássy úton? Esküszöm azt olvastam a blogodba egyszer, amikor olyan szerencsétlenül bevágtad a fejed a taxival….nem oda mentél? de végülis lényegtelen, csak most nincs időm visszaolvasni…:-) )
  3. Millu
    on
    Igen, Ő lakik arra felé. :-)
    HozzSofie
  4. on
    Megnyugodtam, hogy jól emlékeztem:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése