2008. június 8., vasárnap

Sajtos roló...közkívánatra :-)

Forrás: Sofie világa | 2008 június 8.
Íme hát a recept:


A tésztához mirelit leveles tésztát használtam, vékonyra kinyújtottam és 20-22 db vékony csíkra felvágram, majd egyesével feltekertem a direkt erre a célre kialakított formára (csonka kúp alakú fém forma, sajnos még nekem sem sikerült beszereznem, amivel készítettem, az kölcsön volt nálam), majd tojásfehérjével megkenjük. Kivajazott tepsiben, előmelegített sütőben néhány perc alatt megsütöttem. Kivétel után egy picit hül a formán, majd lehúzható.


Hozzávalók a krémhez: 4 dl tejföl, 4 kávéskanál liszt, 3 tojás sárgája, 4 késhegynyi pirospaprika, 2 csapott mokkáskanál só, 15 dkg egészen puha vaj, 20 dkg reszelt sajt.


Egy tálba beletesszük a tejfölt, a lisztet, a tojás sárgáját, a paprikát és a sót, gőz fölöttkicsit besűrítjük. Gőzről levéve belekeverjük a sajt felét. Ha ez a krém kihült, akkor belekeverjük a vajat.


A rolnik megtöltése után a végét lezárjuk a maradék sajttal. Jó étvágyat hozzá! :-)




  1. Kamilla
    on
    Kedves Sofie! Köszönöm, hogy feltetted! Ez lesz az uzsonnám!
    Puszi: Kamilla
  2. Sofie
    on
    Meséld majd el Millu, hogy milyen lett! Van ilyen formátok?
  3. Csaba
    on
    jaj ez nagyon fincsi! Lehet a nyáron ÉN is kipróbálom:) elkészíteni!!!!!
  4. Sofie
    on
    Ha kipróbáltad, akkor mindenképp számolj be az eredményről! :-)
  5. Millu
    on
    Kedves Sofie! Nincs formánk. Mami alakított picit a recepten és canelloni-ba töltötte a krémet.. Azt hittük, hogy borzalmas lesz…nagyon finom volt!!!
  6. Sofie
    on
    Örülök, hogy ízlett! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése