2008. június 24., kedd

Köszönöm

Forrás: Sofie világa | 2008 június 24
Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat, távenergiát:-) Már sokkal jobban vagyok, mozgatom, tornáztatom állandóan a lábam, hogy minél hamarabb visszaülhessek tekerni, mert a BKV-t nehezen bírom. Eddig olyan jól indultak a reggelek, de így a buszon nyomorogva ez nem mondható el. De sebaj, majd néhány nap múlva….


Addig még megosztom egy múlt heti örömöm, rendeltem az ebay-en egy szélmellényt, amire már rég vágytam. Nem szeretek ruhát neten rendelni, mert jobb felpróbálni, a méretezések között nagy különbségek lehetnek, de valamilyen oknál fogva a magyar biciklis boltokban nincsen túl nagy választék a női ruházatból, így nem találtam a méretemben. Pénteken hozta a postás, a méret teljesen passzol, imádom:-)



  1. eva
    on
    Jól néz ki ez a mellény. Örülök, hogy pont jó Rád! Kívánjak sok szeles napot? :) )
    Minél hamarabbi felépülést, hogy megúszhasd a BKV-zást!




  • pocomanka
    on
    Szia Sofie!
    Megtaláltalak az nlc keresőn:))
    Remélem minden oké nálad, aludj jól, pihend ki magad.




  • Pocomanka
    on
    Szia Sofie! Kellemes ébredést kivánok Neked.
    A sérülés miatt nem volt jó éjszakád, vagy egyéb okból? Remélem nem történt további kellemetlenség. Szép napot kivánok mára és a kommentedet és sem láttam, de most bejgyezések terén is megőrült ez az oldal. Nekem néha össze-vissza variál:)



    1. Nincsenek megjegyzések:

      Megjegyzés küldése