2008. július 31., csütörtök

15.000

Forrás: Sofie világa | 2008 július 31
15.000 csokiból is sok :-) Tegnap átfordult a kilóméteróra, meglett a 15.000. kilóméterem, mióta ez a bicajom megvan, tavaly április óta pedig 11.000. :-)


Egy barátnőm múltkor azt mondta (írta), hogy fanatikus vagyok (már ami a biciklizést illeti), elgondolkodtam rajta és lehet benne valami. Ha egyszer kipróbálod nem lehet abbahagyni, az életem része, jesszusom, függő lennék?! :-)

  1. Millu
    on
    nem olyan sok az a 15000 csoki…:-)
  2. Sofie
    on
    Ebben valahogy boztos voltam :-)
  3. lujka
    on
    Gratulálok!
    Én az elején nem is gondoltam volna, hogy tényleg ilyen könnyen át lehet szokni. Egyszerűen természetesen beépült a mindennapjaimba. :)
    A csoki ellen még küzdök, hogy azzal ne járjak így. :D
  4. Sofie
    on
    Köszi! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése