2008. július 24., csütörtök

Üveggolyó

Forrás: Sofie világa | 2008 július 24.
Tündérke gurított nekem egy üveggolyót. Cél, hogy az abc betűiről eszembe jutott szavakon keresztül egy kicsit jobban megismerjetek. Volt egy-két betű, amit önkényesen kihagytam, mert nem jutott eszembe igazán semmi, de szerintem így is sokminden kiderül. :-)





aAndi, egy kedves barátnőm, az A betűről ő jut eszembe, valószínű azért, mert már akkor mellettem volt, mikor írni tanultam
á – álmok


b – bicikli, barátok és a kettő nagyon is összefügg


c – célok


cs – családom
d – duma, beszélgetés


dzs – joker, kártyázás, kanaszta, römi, póker…
e – emlékek


é – élmények, szeretem gyűjteni
f – fa, szeretem magam körülvenni fából készült dolgokkal


g – gondolat


gy – gyertya


h – hó, télen mindenképp


i – internet, ezen Robi biztos mosolyog:-)
í – írás, elég grafomán vagyok


j – játék


k – karácsony, az egyik kedvenc ünnepem


l – lakás, otthonm – mosoly


n – napló, gyerekkorom óta írok naplót kisebb-nagyobb megszakításokkal, jó dolog


ny – nyár


o – olvasás
ö – ösztönzés, mindenkinek jól jön 


ő – Ő


p – pamut


r – reülés


s – sakk, régen sokat játszottam


sz – szeretet, szerelem ….


t – tengeru – utazás mindenfelé


úúszás, gyerekkoromban 9 évig jártam rendszeresen úszni
ü – üzenet


v – vidámság


x – xszemes 


z – zene


zs – Zsófi, én :-)


Továbbgurítom az üveggolyót Millunak (hogy jobb kedve legyen), Pocomankának (hogy írjon egy kicsit magáról) és Lujkánal (mert ma van a névnapja). :-)

  1. lujka
    on
    óóó, nagyon köszönöm a dupla köszöntést, te vagy az első és a második is. :) )))
    az ábécét a lelkesen veszem majd át, máris gondolkodom. :)

  2. Sofie
    on
    :-)
  3. pocomanka
    on
    Szia Sofie!!!
    Nagyon szépen köszi! Tehát akkor az abc betűivel mi is jellemez engem???
    Ez nem rossz! Tetszik!
    Még egyszer köszi,hogy gondoltál rám,hogy érdekel milyen is vagyok. szép napot Neked!
  4. pocomanka
    on
    Jó reggelt Sofie! Remélem jól aludtál és én küldöm is szép, kedves napsütést:)
    Jó munkát mára!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése