2008. július 22., kedd

Olajos kezek

Forrás: Sofie világa | 2008 július 22.
Ma teljesítettem egy kitűzött célomat, egy lépéssel megint közelebb kerültem a biciklimhez….egy segítőkész MK-s tagnak köszönhetően megtanultam hogyan kell szétszedni a láncom, megtisztítani, visszatenni. És a fékpofáimat is megtanultam kicserélni. Tudom, nem nagy dolog, de a kis lépések juttatnak el a célhoz:-) Félreértés ne essék a cél nem egy bicikliszervíz megnyitása, hanem hogy magam is boldoguljak néhány alap dologban.





  1. Millu
    on
    Szia Sofie! Esetleg, ha mégsincs kedved bepiszkítani a kezed, akkor még mindig ott van a párod. Szerintem biztosan örülne neki, ha szerelgethetne valamit. A fiúk általában szeretnek elpiszmogni órákig apró kütyükkel.
    Puszi: Kamilla
  2. Sofie
    on
    Persze, szokott is szerelgetni. De szerintem nagyon jó érzés, ha az ember önállóan is meg tud csinálni dolgokat és nem kell arra várnia, hogy pl mikor lesz a másiknak egy kis ideje, kedve stb. Meg sikerélmény is:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése