2008. július 1., kedd

Könyvek

Forrás: Sofie világa | 2008 július 1.
Régebben nagy könyvtárlátogató voltam, nem igazán vettem saját magamnak könyvet, az utóbbi néhány évben viszont már arra lettem figyelmes, hogy szeretem a jó könyveket, ha megvannak a polcon, bármikor levehetem. Persze nem mondom, hogy nagy könyv-vásárló lettem, de ha valami megtetszik, felkelti az érdeklődésemet, akkor igyekszem megvenni.


Az utóbbi időben három könyvet vettem:


- 1000 hely, amit látnod kell – Világjárók kézikönyve mintegy ezer helyet, eseményt, természeti csodát, a civilizáció történetének legkülönösebb emlékeit foglalja össze a könyv, ha mindet nem is tudok végigjárni, de olvasni róla érdekes.


- Gyermekkatona voltam Afrikában, amíg ti játszottatok - egy fiú életét meséli el, aki 1980-ban Sierra Leonéban született, ahol tizenhárom évesen a kormányhadsereg besorozta. Ez elég komoly könyvnek ígérkezik.


- Egyszerű titkok a boldogsághoz - azt hiszem mindenki a boldogságot szeretné elérni, akár kimondja, akár nem. Sokat gondolkodtam már ezen és azt hiszem a legbiztosabb út, ha az ember tesz is a boldogsága eléréséhez…. érdekesnek tűnik a könyv, beszámolok róla folyamatosan. 100 titkot fogok hamarosan megosztani veletek:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése