2008. július 15., kedd

ma és Kisoroszi

Forrás: Sofie világa | 2008 július 15
A mai reggel elég rosszul indult, cefettül eláztam….most próbálok felhajtani egy hősugárzót, hogy délutánra megszáradjanak a ruháim:-( Szóval ez ma nem az én napom, de próbálok inkább a jól sikerült hétvégi túrára gondolni….Kisorosziban voltunk tekerni…. még sosem voltam arra, nem is tudtam, hogy ennyire jó hely, nyugi, csend, dunapart, homok, árnyék, szellő….


A Kerékpárosklub észak-pesti szervezete szervezte, több helyen volt találkozópont, összesen 9-en jöttünk össze, a dél-pesti szerevezetből hárman voltunk. Jó kis társaság verődött össze.


Szentendréig az ismerős úton mentünk, utána hol a 11-es mellett haladó kerékpárúton, ahol nem volt ott a 11-esen, majd a Tahi hídon át és onnan a szigeten végig. Kisorosziban az étteremben ebédeltünk, majd a dunaparton ejtőztünk az árnyékban, lehűtöttük magunkat a vízben, bár én csak térdig merészkedtem bele, mert nem vagyok meggyőződve a víz tisztaságáról…. A parton kártyáztunk, beszélgettünk és tollasoztunk.


A társaság nagy része ott éjszakázott a parton, ki sátorban, ki csak hálózsákban, mi a visszaút mellett döntöttünk, hogy vasárnap pihenhessünk otthon. A nap  mérlege: 120 km.






 





A visegrádi vár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése