2008. július 22., kedd

RR tali, üveggolyó, boldogság 7.

Forrás: Sofie világa | 2008 július 22.
A cím is tükrözi, sokmindenről lesz szó a hozzászólásban…


Tegnap volt RR talink, ahol Krisztit megleptük a szülinapja alkalmából egy kutyusos hímzett fali tárolóval (én egy Margareth Sherry kutyust hímeztem rá, korábban már mutattam a blogban) és 32 szál rózsával. Jól sikerült a tali, a Liszt Ferenc téren egy kávézóba telepedtünk be. Legközelebbre Ancsához kaptunk meghívást, kertipartira:-)


Az üveggolyómon még ügyködöm, csak 1-2 napja nem volt jó kedvem és nem akartam, hogy rányomja a bélyegét:-)


Boldogság 7. – kicsit elmaradtam a boldogsághoz vezető 100 tuti tipp ismertetésével, de addig tudtátok gyakorolni az első hatot t:-)


És akkor jöjjön a 7.—-> Kapcsoljuk ki a tévét!


Ez nagyon igaz! Sokan már rutinból bekapcsolják a tv-t és nézik, mert ezt szokták meg. Lassan elfelejtenek az emberek beszélgetni, játszani, egymással tölteni az időt. Tanuljuk meg csak akkor bekapcsolni a tv-t, ha konkrét műsort szeretnénk megnézni, egyébként meg töltsük a szabadidőnket aktív kikapcsolódással!


Számomra ez nem gond, nem vagyok tv függő. Nincsenek sorozatok, amiket nézek, nem kötődöm hozzá. Ami sorozatot néha nyomonkövetünk, azt a számítógépről nézzük, abban az időben, amikor nekünk a legjobb.


Hollandia – párom egy hétre továbbképzésre utazott Amszterdam mellé. Jól érzi magát, sok az új ember, rengeteg a bicikli, szélesek a kerékpárutak (bár ott kint nem teker, csak irigykedik a hollandokra) :-) Nekem meg hiányzik…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése