2008. július 23., szerda

Kreatív Blogoló Díja

Forrás: Sofie világa | 2008 július 23
Tündérkétől és Bnorkától is megkaptam ezt a megtisztelő címet, amit nem mindig érzek kiérdemeltnek, de mindenképpen ösztönzőleg hat rám:-) Köszönöm!






A szabályok értelmében :
- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
- megnevezek 5 blogot
- belinkelem a blogokat
- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek




Olyan embereket jelöltem meg, akiknek a blogját nagy élvezettel szoktam olvasgatni, mert nagyon ügyesek. Az első néhány emberen nem sokat gondolkodtam, utána már válogatnom kellett nagyon, mert sokmindenkinek odaadnám. Nem néztem, hogy az illető kapott-e már vagy ez az első neki.


Az öt ember abc sorrendben:


Ancsa, – szuper mintákat tervez.

Edige - imádom a táskáit, neszeszereit.

Mellcsilla - legjobban a levendulabuzogány tetszett meg, remélem a hétvégén kipróbálhatom :-)

Mesi - nagyon szeretem a scrap-es alkotásait, én még csak barátkozom a technikával, nem volt bátorságom kipróbálni magam.

Ralina - szeretem, ha az oldalra látogatok Ralina mindig meglep valami új technikával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése