2008. szeptember 15., hétfő

Bringa Lánc

Forrás: Sofie világa | 2008 szeptember 15.
“Gyere és találkozzunk 2008. szeptember 17-én 18 órakor a Lánchíd és a Batthyány tér között, ahol biciklis élőláncot alkotunk, hogy ezzel a BringaLánccal felhívjuk a figyelmet arra a helyzetre amit a járdán vezetett kerékpárutak jelentenek, veszélyes helyzetek sokaságát teremtve a járdán közlekedő kerékpárosok és gyalogosok között.”


Demonstráció, tekerj oda te is:-)
  1. pocomanka
    on
    Szia Sofie! Megérkeztem, kipihenve és az esős Bp-t is megjártam ma:)
    Remélem jól vagy, minden rendben volt a héten. Kellemes estét kivánok!
  2. Csaba
    on
    Szia!
    Nem valami jó esőben bringázni:( Hétfőn viszont kocsival mentem suliba mert szülőim volt du. ….gondoltam RÁTOK amikor elkezdett kellemesen fűteni a kocsi:)
  3. Sofie
    on
    Csaba,
    :-) )))
    Azért remélem még bicajozol majd és gyűjtöd a Pataky pedálnak a kilómétereket :-) Az esőnek is el kell állnia egyszer, ha nem, akkor húzz esőruhát :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése