2008. szeptember 26., péntek

Szivecske szeretettel

Ezen a kis apróságon ügyködtem az elmúlt napokban, de annál nagyobb szeretettel, remélem hamarosan célbaér.

  

  1. Lvica
    on
    Szia, Sofie!
    Megkaptam, megkaptam!:) Köszönöm szépen, nagyon tetszik, és nagyon örülök neki! Ha ráérsz vmikor, elárulod, hogyan készítetted? Csak nézegetem, és nem tudok betelni vele…
    Puszi! Vica
  2. Sofie
    on
    :-) Jaj, de örülök, hogy rendben odaért és hogy tetszik :-)
    Az elkészítése nagyon egyszerű, fogtam egy méretre vágott kartont, vatelint tettem rá és arra került a hímzés, ragasztóval a hátulján rögzítettem. Majd vettem egy ugyanakkora kartont, aminek az egyik felét bevontam sima anyaggal. Majd a kettőt összevarrtam. És közé került az akasztó (szalag). Most készítettem ilyet életemben először :-) puszi
  3. Vica
    on
    Húha, ez nagyon egyszerűnek hangzik… Ki fogom próbálni. Puszi és nagyon köszönöm még egyszer. Jól megríkattál.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése